Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky společnosti Decanter s.r.o.

 

Všeobecné obchodní podmínky platné pro internetový obchod www.luxusnikuze.cz platné od 1.2.2018

 

  1. Obecná ustanovení

Tyto obchodní a reklamační podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývající

z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím, kterým je Decanter s.r.o. se sídlem Malé Krškany č. 80, 934 01 Krškany, SR, IČ: 50791281, zapsaná v obchodním rejstříku Okresního soudu Nitra, vložka č .: 42847 / N (dále jen “prodávající”) a kupujícím, jejímž předmětem je koupě a prodej zboží na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího .

Kontaktní údaje prodávajícího:

Decanter s.r.o., se sídlem Malé Krškany č. 80, 934 01 Krškany, SR, decanter.sro@gmail.com

IČO: 50 791 281, DIČ: 2120469813

zapsaná v Obchodním rejstříku Okresního soudu Nitra, vložka č .: 42847 / N

bankovní účty:

ČSOB, a.s.

číslo účtu: 40 2935 9111/7500

IBAN: SK26 7500 0040 2935 9111

SWIFT: CEKOSKBX

VS: číslo faktury

Orgán dozoru:

Česká obchodní inspekce

Štěpánská 567/15 120 00 Praha 2

Tel.číslo: +420 296 366 360

1.1. Tyto obchodní a reklamační podmínky ve znění platném v den uzavření kupní smlouvy jsou

nedílnou součástí kupní smlouvy. V případě, že prodávající a kupující uzavřou

písemnou kupní smlouvu, ve které si dohodnou podmínky odchylné od těchto obchodních a

reklamačních podmínek, budou ustanovení kupní smlouvy upřednostněny před těmito

obchodními a reklamačními podmínkami. Takto dohodnuté podmínky nesmí být v rozporu

s jinými právními úpravami (zkrácení lhůty pro vrácení zboží, záruční doby apod.)

1.2. Doplňkovou smlouvou se pro účely těchto obchodních a reklamačních podmínek rozumí

smlouva, na jejímž základě kupující nabývá zboží nebo je mu poskytnuta služba, která souvisí

s předmětem kupní smlouvy, pokud je zboží dodáváno nebo služba poskytovaná prodávajícím

nebo třetí osobou na základě jejich dohody.

1.3. Zobrazená kupní cena za zboží na jakékoliv internetové stránce elektronického obchodu,

kterou provozuje prodávající zahrnuje daň z přidané hodnoty ve výši stanovené platným

právním předpisům České republiky a nezahrnuje cenu za přepravu zboží nebo jiné

volitelné služby. Všechny akce platí do vyprodání zásob, pokud při konkrétním zboží není

uvedeno jinak.

1.4. Prodávající si vyhrazuje právo kdykoliv upravit cenu zboží uvedenou na jakékoliv

internetové stránce elektronického obchodu, kterou provozuje prodávající. změna ceny

zboží se nevztahuje na kupní smlouvy uzavřené před změnou ceny, bez ohledu na to, že

ještě nedošlo k dodání zboží.

 

1.5. V případě, že prodávající nedodrží své povinnosti uvedené v platných právních předpisech

České republiky nebo Evropských společenství nebo v těchto obchodních a

reklamačních podmínkách, může si kupující uplatnit své právo vůči prodávajícímu

prostřednictvím příslušného soudu.

1.6. Všechny informace o nabízeném zboží v internetovém obchodě jsou převzaty z oficiálních

zdrojů od jejich výrobců, resp. dodavatelů. V případě převzetí chybné informace má

prodávající právo kdykoliv a bez předchozího upozornění tyto informace opravit,

doplnit nebo jinak modifikovat. Kupující má v takovém případě právo od smlouvy odstoupit.

2. Způsob uzavírání kupní smlouvy

2.1. Návrh na uzavření kupní smlouvy zasílá kupující prodávajícímu ve formě vyplněného

a odeslaného formuláře na internetové stránce prodávajícího, kterým zaslal návrh na

uzavření kupní smlouvy, jejímž předmětem je úplatný převod vlastnického práva ke zboží

označeného kupujícím za kupní cenu a za podmínek uvedených v této objednávce (dále

jen “objednávka”).

2.2. Následně po odeslání objednávky obdrží kupující na svou e-mailovou adresu automaticky

vykonávané oznámení o přijetí objednávky do elektronického systému prodávajícího (dále

jen “potvrzení doručení objednávky”). Na e-mailovou adresu kupujícího mohou být v případě

potřeby zasílány všechny další informace ohledně jeho objednávky. Prodávající v zájmu

vyloučení omylů telefonicky nebo jiným vhodným způsobem ověřuje platnost a rozsah

objednávky, způsob platby a dopravy a také potvrdí dodací lhůtu a cenu.

2.3. Potvrzení doručení obsahuje údaje o tom, že prodávajícímu byla doručena objednávka, ne

je však akceptováním návrhu na uzavření kupní smlouvy.

2.4. Prodávající následně zašle na e-mailovou adresu kupujícího informaci o tom, zda byla

objednávka kupujícího akceptovaná (dále jen “akceptace objednávky”). Akceptace

objednávky obsahuje informaci o názvu a specifikaci zboží, jehož prodej je předmětem

kupní smlouvy, dále údaje o ceně zboží a / nebo jiných služeb, údaj o předpokládané dodací

lhůtě zboží, název a údaje o místě, kde má být zboží dodáno a údaje o případné ceně,

podmínkách, způsobu a termínu přepravy zboží do dohodnutého místa doručení zboží

pro kupujícího, údaje o prodávajícím (obchodní jméno, sídlo, IČO, číslo zápisu v obchodním

rejstříku apod.), případně i jiné potřebné údaje.

2.5. Kupní smlouva je uzavřena doručením akceptace objednávky v elektronické nebo písemné podobě kupujícímu.

2.6. Prodávající jasným, jednoznačným, srozumitelným a nezaměnitelným způsobem informoval

před odesláním objednávky kupujícího o předsmluvních informacích týkajících se

reklamačních, platebních, obchodních, přepravních a jiných podmínek tak, že:

1. a) o hlavních vlastnostech zboží nebo charakteru služby v rozsahu přiměřeném použitému

prostředku komunikace a zboží nebo službě informoval na příslušné katalogové stránce

elektronického obchodu prodávajícího,

1. b) o obchodním jménem a sídle prodávajícího informoval na příslušné podstránce

elektronického obchodu prodávajícího a v čl. 1 těchto obchodních a reklamačních

podmínek, které jsou umístěny na příslušné podstránce elektronického obchodu

prodávajícího,

1. c) o telefonním čísle prodávajícího a o dalších údajích, které jsou důležité pro kontakt

kupujícího s prodávajícím, zejména adresu jeho elektronické pošty a číslo faxu, pokud je má

informoval na příslušné podstránce elektronického obchodu prodávajícího a v čl. 1 těchto

obchodních a reklamačních podmínek, které jsou umístěny na příslušné podstránce

elektronického obchodu prodávajícího,

1.d) o adrese prodávajícího, na níž může kupující uplatnit reklamaci zboží nebo služby,

podat stížnost nebo jiný podnět informoval v čl. 1 těchto obchodních a reklamačních

podmínek, které jsou umístěny na příslušné podstránce elektronického obchodu

prodávajícího,

1. e) o celkové ceně zboží nebo služby včetně daně z přidané hodnoty a všech ostatních

daní nebo pokud vzhledem k povaze zboží nebo služby nelze cenu přiměřeně určit

předem, způsob, jakým se vypočítá, jakož io nákladech na dopravu, dodání, poštovné a jiné

náklady a poplatky, nebo pokud tyto náklady a poplatky nelze určit předem o skutečnosti,

že kupující je bude povinen uhradit informoval na příslušné katalogové stránce

elektronického obchodu prodávajícího,

1.f) o platebních podmínkách, dodacích podmínkách, o lhůtě, do které se prodávající

zavazuje dodat zboží nebo poskytnout službu, o informaci o postupech uplatňování a

vyřizování reklamací, stížností a podnětů kupujícího informoval v příslušných článcích

těchto obchodních a reklamačních podmínek, které jsou umístěny na příslušné

podstránce elektronického obchodu prodávajícího,

1. g) o informaci o právu kupujícího odstoupit od kupní smlouvy, o podmínkách, lhůtě a

postupu při uplatňování práva na odstoupení od smlouvy informoval v čl. 10 těchto

obchodních a reklamačních podmínek, které jsou umístěny na příslušné podstránce

elektronického obchodu prodávajícího,

1. h) o poskytnutí formuláře na odstoupení od kupní smlouvy informoval v čl. 10 a v příloze

těchto obchodních a reklamačních podmínek, které jsou umístěny na příslušné

podstránce elektronického obchodu prodávajícího; prodávající zároveň poskytl samotný

formulář pro odstoupení od kupní smlouvy v příloze těchto obchodních a reklamačních

podmínek, které jsou umístěny na příslušné podstránce elektronického obchodu

prodávajícího

1.i) o informaci, že pokud kupující odstoupí od kupní smlouvy, ponese náklady spojené s

vrácením zboží prodávajícímu podle § 10 odst. 3 zákona č. 102/2014 CFU o ochraně

spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na

dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně a

doplnění některých zákonů (dále jen “Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji na

dálku “), a pokud odstoupí od kupní smlouvy i náklady na vrácení zboží, který vzhledem k

jeho povahu nelze vrátit prostřednictvím pošty informoval v čl. 10 těchto

obchodních a reklamačních podmínek, které jsou umístěny na příslušné podstránce

elektronického obchodu prodávajícího,

1.j) o povinnosti kupujícího uhradit prodávajícímu cenu za skutečně poskytnuté plnění dle

§ 10 odst. 5 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku, pokud kupující odstoupí od

smlouvy o službách poté, co udělil prodávajícímu výslovný souhlas podle § 4 odst. 6 Zákona

o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku informoval v čl. 10 těchto obchodních a

reklamačních podmínek, které jsou umístěny na příslušné podstránce elektronického

obchodu prodávajícího,

1. k) o okolnostech, za kterých kupující ztrácí právo na odstoupení od smlouvy informoval v čl. 10 těchto obchodních a reklamačních podmínek, které jsou umístěny na příslušné

podstránce elektronického obchodu prodávajícího,

1. l) o poučení o odpovědnosti prodávajícího za vady zboží nebo služby dle ust. § 622 a 623

Občanského zákoníku informoval v čl. 8 těchto obchodních a reklamačních podmínek,

které jsou umístěny na příslušné podstránce elektronického obchodu prodávajícího,

1.. m) o existenci a podrobnostech záruky poskytované výrobcem nebo prodávajícím dle

přísnějších zásad jako stanoví ust. § 502 občanského zákoníku, pokud ji výrobce nebo

prodávající poskytuje, jakož i informaci o existenci a podmínkách pomoci a službách

poskytovaných kupujícímu po prodeji zboží nebo poskytnutí služby, pokud se taková pomoc

poskytuje informoval na příslušné katalogové stránce elektronického obchodu

prodávajícího a čl. 9 těchto obchodních a reklamačních podmínek, které jsou umístěny

na příslušné podstránce elektronického obchodu prodávajícího,

1. n) o existenci příslušných kodexů chování, které se prodávající zavázal dodržovat, a o

způsobu může kupující s nimi seznámit nebo získat jejich znění informoval na

příslušné katalogové stránce elektronického obchodu prodávajícího,

1. o) o délce trvání smlouvy, pokud jde o smlouvu uzavřenou na dobu určitou; pokud jde o smlouvu uzavřenou na

dobu neurčitou nebo pokud jde o smlouvu, při které se automaticky prodlužuje její platnost, i

informaci o podmínkách ukončení smlouvy informoval na příslušné katalogové

stránce elektronického obchodu prodávajícího a v těchto obchodních a reklamačních

podmínkách, které jsou umístěny na příslušné podstránce elektronického obchodu

prodávajícího,

1. p) o minimální délce trvání závazků kupujícího vyplývajících z kupní smlouvy, pokud z kupní

smlouvy vyplývá pro kupujícího takový závazek informoval na příslušné katalogové stránce

elektronického obchodu prodávajícího a v těchto obchodních a reklamačních

podmínkách, které jsou umístěny na příslušné podstránce elektronického obchodu

prodávajícího,

1. q) o povinnosti kupujícího zaplatit zálohu nebo poskytnout jinou finanční záruku na

žádost prodávajícího a o podmínkách, které se na jeho poskytnutí vztahují, pokud z kupní

smlouvy vyplývá pro kupujícího takový závazek informoval na příslušné katalogové stránce

elektronického obchodu prodávajícího a v těchto obchodních a reklamačních

podmínkách, které jsou umístěny na příslušné podstránce elektronického obchodu

prodávajícího,

1. r) o funkčnosti včetně použitelných technických ochranných opatření k zajištění

elektronického obsahu, pokud je to vhodné informoval na příslušné katalogové stránce

elektronického obchodu prodávajícího a v těchto obchodních a reklamačních

podmínkách, které jsou umístěny na příslušné podstránce elektronického obchodu

prodávajícího,

1. s) o kompatibilitě elektronického obsahu s hardwarem a softwarem, o kterých prodávající ví

nebo je rozumné očekávat, že o nich ví, pokud je to vhodné informoval na příslušné

katalogové stránce elektronického obchodu prodávajícího a v těchto obchodních a

reklamačních podmínkách, které jsou umístěny na příslušné podstránce elektronického

obchodu prodávajícího,

1. t) o možnosti a podmínkách řešení sporu mimosoudní cestou prostřednictvím systému

alternativního řešení sporů, pokud se prodávající zavázal tento systém využívat informoval

na příslušné katalogové stránce elektronického obchodu prodávajícího a v těchto

obchodních a reklamačních podmínkách, které jsou umístěny na příslušné podstránce

elektronického obchodu prodávajícího,

1. u) o úkonech potřebných k uzavření kupní smlouvy tak, že tyto potřebné úkony popsal

v těchto obchodních a reklamačních podmínkách, které jsou umístěny na příslušné

podstránce elektronického obchodu prodávajícího,

1. v) o tom, že kupní smlouva bude uložena v elektronické podobě u prodejce a je kupujícímu

dostupná poté, co si ji kupující písemně vyžádá informoval na příslušné katalogové

stránce elektronického obchodu prodávajícího a v těchto obchodních a reklamačních

podmínkách, které jsou umístěny na příslušné podstránce elektronického obchodu

prodávajícího,

1. w) o tom, že jazykem nabízeným na uzavření smlouvy je slovenský jazyk informoval na

příslušné katalogové stránce elektronického obchodu prodávajícího a v těchto

obchodních a reklamačních podmínkách, které jsou umístěny na příslušné podstránce

elektronického obchodu prodávajícího.

2.7. Pokud prodávající nesplnil informační povinnost o úhradě dodatečných poplatků nebo jiných

nákladů podle bodu 2.6. písm. e) těchto obchodních a reklamačních podmínek nebo o

nákladech na vrácení zboží podle bodu 2.6. písm. i) těchto obchodních a reklamačních

podmínek, kupující není povinen tyto dodatečné náklady nebo poplatky uhradit.

 

3. Práva a povinnosti prodávajícího

3.1. Prodávající je povinen:

1. a) dodat na základě objednávky potvrzené akceptací kupujícímu zboží v dohodnutém

množství, kvalitě a lhůtě a zabalit ho nebo opatřit pro přepravu způsobem potřebným na

jeho uchování a ochranu,

1. b) zajistit, aby dodané zboží splňovalo platné právní předpisy ČR,

2. c) neprodleně po uzavření kupní smlouvy, nejpozději však spolu s dodáním zboží poskytnout

kupujícímu potvrzení o uzavření kupní smlouvy na trvanlivém nosiči, například

prostřednictvím emailu. Potvrzení musí obsahovat všechny informace uvedené v bodě 2.6.

včetně formuláře pro odstoupení od kupní smlouvy.

1. d) předat kupujícímu nejpozději spolu se zbožím v písemné nebo elektronické podobě

všechny doklady potřebné k převzetí a užívání zboží a další doklady předepsané

platnými právními předpisy ČR (návody v českém jazyce, záruční list, dodací list,

daňový doklad).

3.2. Prodávající má právo na řádné a včasné zaplacení kupní ceny od kupujícího za dodané

zboží.

3.3. Pokud z důvodu vyprodání zásob nebo nedostupnosti zboží není schopen prodávající dodat

zboží kupujícímu ve lhůtě dohodnuté v kupní smlouvě nebo určené těmito obchodními

a reklamačními podmínkami nebo za dohodnutou kupní cenu, je prodávající povinen

nabídnout kupujícímu náhradní plnění nebo možnost pro kupujícího odstoupit od kupní

smlouvy (stornovat objednávku). Odstoupit od kupní smlouvy nebo stornovat objednávku může

kupující doručením e-mailu. V případě, že kupující již uhradil kupní cenu nebo její část, vrátí

prodávající již uhrazenou kupní cenu nebo její část ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení e-mailu

o odstoupení od kupní smlouvy resp. stornování objednávky kupujícímu na jím určený účet,

pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. V případě, že kupující v přiměřené lhůtě nepřijme

náhradní plnění nabízené prodávajícím ani neodstoupí od kupní smlouvy, je prodávající

oprávněn odstoupit od kupní smlouvy a v případě, že kupující již uhradil kupní cenu nebo její

část, prodávající je povinen vrátit již uhrazenou kupní cenu nebo její část ve lhůtě 14 dnů ode

dne doručení odstoupení od kupní smlouvy kupujícímu.

3.4. Prodávající si vyhrazuje právo kdykoliv změnit prodejní ceny zveřejněné v e-shopu, zrušit

nebo zavést libovolnou cenovou akci. Změny jsou závazné následně na všechny objednávky

vytvořené od okamžiku změny.

4. Práva a povinnosti kupujícího

4.1. Kupující byl prodávajícím seznámen s tím, že součástí objednávky je povinnost zaplatit

cenu.

4.2. Kupující je povinen:

1. a) převzít objednané a dodané zboží,

2. b) zaplatit prodávajícímu dohodnutou kupní cenu v dohodnuté lhůtě splatnosti včetně

nákladů na doručení zboží,

1. c) potvrdit v dodacím listu převzetí zboží svým podpisem nebo podpisem jím pověřené

osoby.

4.3. Kupující má právo na dodání zboží v množství, kvalitě, termínu a místě dohodnutém

smluvními stranami.

 

  1. Dodací a platební podmínky

5.1. Prodávající zobrazuje v e-shopu informaci o obvyklé dostupnosti zboží (skladem, skladem ve vybraných prodejnách, dostupné do 3 dnů apod.). Tyto informace se však mohou měnit a prodávající nezaručuje okamžitou dostupnost nabízeného zboží a služeb ve všech nebo některých odběrných místech nebo určitými způsoby dopravy. Reálná dostupnost zboží bude pro kupujícího potvrzena na základě otázky kupujícího.

5.2. Pokud se prodávající a kupující v kupní smlouvě dohodnuto jinak, prodávající je povinen dodat věc kupujícímu neprodleně, nejpozději do 30 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy. Pokud prodávající nesplnil svůj závazek dodat věc ve lhůtě podle první věty, kupující ho vyzve, aby

dodal věc v jím poskytnuté dodatečné přiměřené lhůtě. Pokud prodávající nedodá věc ani v

této dodatečné přiměřené lhůtě, kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy.

5.3. Prodávající je oprávněn vyzvat kupujícího k převzetí zboží i před uplynutím lhůty pro

dodání zboží dohodnuté v kupní smlouvě.

5.4. Zobrazení zboží na jakékoliv internetové stránce elektronického obchodu, kterou

provozuje prodávající je pouze ilustrativní. Váha, rozměry a ostatní údaje o zboží obsažené v

katalozích, prospektech a jiných písemnostech prodávajícího umístěnými na internetové

stránce elektronického obchodu prodávajícího jsou udávané výrobcem.

5.5. Kupující je povinen převzít zboží v místě, které je prodávajícím nebo jeho zástupcem,

pověřeným doručit zboží a kupujícím dohodnuto v kupní smlouvě nebo jiným způsobem v

čase před doručováním zboží (dále jen “Místo”). Kupující je povinen převzít zboží v

časovém rozsahu, které je prodávajícím nebo jeho zástupcem, pověřeným doručit zboží a

kupujícím dohodnuté v kupní smlouvě nebo jiným způsobem v čase před doručováním zboží

(Dále jen “Časový rozsah”).

5.6. V případě, že prodávající dopraví zboží kupujícímu na Místo a v Časovém rozsahu, kupující

je povinen převzít zboží osobně nebo zajistit, aby zboží převzala osoba, kterou zmocní

pro případ své nepřítomnosti na převzetí zboží a podepsat protokol o zaplacení kupní

ceny a doručení a předání zboží. Třetí osoba oprávněná k převzetí zboží je

povinna předložit prodávajícímu kopii akceptace objednávky. Zboží se považuje za dodané a

převzatý okamžikem doručení zboží kupujícímu. Doručením zboží kupujícímu se rozumí

dodání zboží na místo, jeho převzetí kupujícím nebo třetí osobou zplnomocněnou

kupujícím a podpis protokolu o zaplacení kupní ceny a doručení a předání zboží

kupujícím nebo třetí osobou zplnomocněnou kupujícím.

5.7. Pokud bude nutné dodání zboží opakovat z důvodu nepřítomnosti kupujícího na místě a v časovém rozsahu nebo v případě, že kupující bez předchozího písemného odstoupení od kupní smlouvy nepřevezme zboží do 7 dnů po marném uplynutí časového rozsahu, vzniká prodávajícímu nárok na uplatnění náhrady za vzniklou škodu ve výši skutečných nákladůna pokus o neúspěšné doručení zboží na místo.

5.8. Kupující je povinen zkontrolovat zásilku, tedy zboží i jeho obal ihned po doručení

v přítomnosti zástupce prodávajícího. V případě zjištění existence vady zboží je zástupce

prodávajícího povinen umožnit kupujícímu vyhotovit záznam o rozsahu a povaze vady

zboží, jehož správnost potvrdí zástupce prodávajícího. Na základě takto vyhotoveného

záznamu doručeného prodávajícímu může následně kupující odmítnout převzít dodané

zboží s vadou nebo potvrdit doručení zboží s vadou a následně ve smyslu čl. 8 těchto

obchodních a reklamačních podmínek uplatnit reklamaci vad zboží u prodávajícího nebo

určené osoby. V případě, že kupující odmítne převzít dodané zboží s vadou, všechny účelně

vynaložené náklady na vrácení zboží prodávajícímu nese prodávající.

5.9. Kupující je oprávněn v případě nedodání zboží prodávajícím ve lhůtě uvedené v bodě 5.2.

těchto obchodních podmínek odstoupit od kupní smlouvy a prodávající je povinen vrátit

kupujícímu již zaplacenou část kupní ceny ve lhůtě 14 dnů od doručení odstoupení od kupní

smlouvy bezhotovostním převodem na bankovní účet kupujícího určený kupujícím.

5.10. Kupující si při vytváření objednávky může vybrat jeden z následujících způsobů platby:

úhrada zboží na dobírku v hotovosti – kupující uhradí cenu podle kupní smlouvy

a poplatek za dobírku v hotovosti při doručení zboží na dodací adresu.

úhrada zboží bankovním převodem – při zvolení tohoto způsobu platby bude kupujícímu

automaticky zaslán příkaz k úhradě s potřebnými údaji na zrealizování bankovního

převodu. Po zaúčtování platby na bankovním účtu prodávajícího (obvykle do 2 pracovních

dní) bude kupující o této skutečnosti vyrozuměn e-mailem a následně bude odeslán

objednané zboží nebo služba.

osobní odběr ve výdejním místě – zboží si kupující převezme osobně v některém

z dostupných výdejních míst – prodejen prodávajícího v rámci jejich běžných otevíracích

hodin.

kurýr – prodávající doručí zásilku kupujícímu prostřednictvím kurýra na zvolené

místo dodání následující den po expedici. Zboží je kurýrem doručováno pouze během

pracovních dnů. Tento způsob dopravy podléhá omezení – maximální hmotnost

přepravované zásilky je do 120 kg (při dobírce do 50 kg)

  • pošta – prodávající doručí zásilku jako balík prostřednictvím České pošty do 3

pracovních dnů po expedici zboží. Tento způsob dopravy je omezen na zásilky do

hmotnosti 15 kg. Kupující si zpravidla zásilku převezme na nejbližší dodací poště podle

udaného místa dodání. Tento způsob dodání je dostupný pouze pro vybrané zásilky.

5.11. Cena za doručení objednávky na místo určené kupujícím za jednotlivé způsoby dopravy je

závislá na zvoleném způsobu dopravy, způsobu platby za zásilku, druhu zboží, hmotnosti,

rozměrů a ceny zásilky. Aktuální dopravní se vypočítává on-line při zadávání objednávky

v závislosti na výše uvedených parametrech. Všeobecný ceník dopravy je uveden

v samostatné příloze těchto Obchodních podmínek.

6. Kupní cena

6.1. Kupní cena za zboží dohodnutá v kupní smlouvě mezi prodávajícím a kupujícím je uvedena

v akceptaci objednávky (dále jen “kupní cena”). Pokud je kupní cena uvedená v potvrzení

doručení objednávky vyšší než cena za identické zboží uvedená v nabídce elektronického

obchodu v době odeslání objednávky kupujícím, prodávající doručí kupujícímu elektronickou

zprávu s informací o nabídce nové kupní ceny v jiné výšce, která se považuje za návrh

prodávajícího na uzavření nové kupní smlouvy, který musí kupující výslovně potvrdit emailem

nebo písemně, aby došlo k platnému uzavření kupní smlouvy.

6.2. Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu včetně nákladů na doručení zboží

v hotovosti, resp. platební kartou při osobním převzetí zboží, dobírkou v místě dodání

zboží nebo bezhotovostním převodem na účet prodávajícího uvedený v akceptaci

objednávky nebo na internetové stránce prodávajícího v době před převzetím zboží.

6.3. V případě, že kupující zaplatí prodávajícímu kupní cenu bezhotovostním převodem, za den

platby se považuje den, kdy byla celá kupní cena připsána na účet prodávajícího.

6.4. Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu za dohodnutý zboží ve lhůtě podle

kupní smlouvy, nejpozději však při převzetí zboží.

6.5. V případě, že kupující nezaplatí prodávajícímu celou kupní cenu do momentu dodání zboží

na Místo a strany se nedohodly na zaplacení kupní ceny za zboží ve splátkách,

prodávající je oprávněn odepřít dodání zboží kupujícímu.

6.6. Všechny vyhlášené cenové akce jsou platné vždy pouze do vyprodání zásob, pokud při konkrétním produktu není uvedeno jinak.

 

7. Vstup vlastnictví a přechod nebezpečí škody na zboží

7.1. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží až úplným zaplacením celé kupní ceny za zboží.

7.2. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího v době, kdy kupující nebo třetí

osoba zmocněná kupujícím převezme zboží od prodávajícího nebo od jeho zástupce,

pověřeného doručit zboží nebo když tak neučiní včas, tak v době, kdy prodávající umožní

kupujícímu nakládat se zbožím a kupující zboží nepřevezme.

8. Reklamační řád (odpovědnost za vady, záruka, reklamace)

8.1. Pokud jde o vadu zboží, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas

a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Pokud se

reklamovaná vada neprokáže nebo se prokáže, že se nejedná o záruční vadu, bude

reklamace zamítnuta. Pokud se jedná o vadu nezaručí a kupující souhlasí s placenou opravou,

bude zboží opraveno za cenu dle aktuálního platného ceníku.

8.2. Kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu zboží, nebo se vada týká jen

součásti zboží, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady

vzhledem na cenu zboží nebo závažnost vady.

8.3. Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadné zboží za bezvadný, pokud to

kupujícímu nezpůsobí závažné potíže.

8.4. Pokud jde o vadu zboží, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby se zboží mohl řádně

užívat jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu zboží nebo má právo od kupní

smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže

však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad

zboží řádně užívat.

8.5. Pokud jde o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny zboží.

8.6. Prodávající poučil kupujícího o jeho právech, které mu vyplývají z ust. § 622 občanského

zákoníku (bod 8.1. až 8.3. těchto obchodních a reklamačních podmínek) a právech, které

mu vyplývají z ust. § 623 občanského zákoníku (bod 8.4. Až 8.5. Těchto obchodních a

reklamačních podmínek) tak, že umístil tyto obchodní a reklamační podmínky na

příslušné podstránce elektronického obchodu prodávajícího a kupující měl možnost si je

přečíst v době před odesláním objednávky.

8.7. Prodávající odpovídá za vady zboží ve smyslu platných předpisů ČR a kupující je povinen

reklamaci uplatnit u prodávajícího nebo u určené osoby.

8.8. Na vyřizování reklamací se vztahuje platný reklamační řád prodávajícího, tedy čl. 8

těchto obchodních a reklamačních podmínek. Kupující byl řádně seznámen s

reklamačním řádem a informován o podmínkách a způsobu reklamace zboží včetně

údajů o tom, kde lze reklamaci uplatnit, ao provádění záručních oprav v souladu s ust. §

18 odst. 1 zákona č. 250/2007 Z. z. o ochraně spotřebitele ao změně zákona České

národní rady č. 372/1990 Sb. o přestupcích ve znění pozdějších předpisů (dále jen “Zákon”)

v době před uzavřením kupní smlouvy tak, že umístil tyto obchodní a reklamační

podmínky na příslušné podstránce elektronického obchodu prodávajícího a kupující měl

možnost si v době před odesláním objednávky přečíst jejich.

8.9. Reklamační řád se vztahuje na zboží zakoupené kupujícím od prodávajícího ve formě

elektronického obchodu na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího.

8.10. Kupující má právo uplatnit si u prodávajícího zodpovědnost za vadu zboží týkající se pouze

zboží, které vykazuje vady, za které odpovídá výrobce, dodavatel nebo prodávající,

vztahuje se na něj záruka a bylo zakoupeno u prodávajícího.

8.11. Pokud zboží vykazuje vady, kupující má právo uplatnit reklamaci v provozovně prodávajícího

v souladu s ust. § 18 odst. 2 Zákona tak, že doručí zboží do provozovny prodávajícího a doručí

prodávajícímu projev vůle kupujícího uplatnit své právo podle bodů 8.1. až 8.5. těchto

obchodních a reklamačních podmínek (dále jen “Oznámení o uplatnění reklamace”) např.

ve formě vyplněného formuláře na uplatnění reklamace, který je umístěn na příslušné

podstránce elektronického obchodu prodávajícího. Prodávající doporučuje zboží při jeho

zasílání na reklamaci pojistit. Zásilky na dobírku prodávající nepřebírá. kupující je

povinen ve sdělení o uplatnění reklamace pravdivě uvést všechny požadované informace,

zejména přesně označit druh a rozsah vady zboží; kupující zároveň uvede, které ze svých práv

vyplývajících z ust. § 622 a 633 občanského zákoníku uplatňuje.

8.12. Reklamační řízení týkající se zboží, které se dá doručit prodávajícímu začíná dnem, kdy

jsou splněny obě následující podmínky:

a) doručení Oznámení o uplatnění reklamace prodávajícímu,

b) doručení reklamovaného zboží od kupujícího prodávajícímu nebo určené osobě.

8.13. Pokud je předmětem reklamace zboží, které nelze objektivně doručit prodávajícímu nebo

který je pevně zabudovaný, kupující je kromě splnění podmínek podle bodu 8.12 písm. a)

těchto reklamačních a obchodních podmínek povinen poskytnout veškerou potřebnou

součinnost k provedení obhlídky reklamovaného zboží prodávajícím nebo třetí osobou

určenou prodávajícím. Reklamační řízení týkající se zboží, které nelze objektivně

doručit prodávajícímu nebo který je pevně zabudovaný začíná dnem, kdy byla provedena

prohlídka zboží podle první věty. Pokud však prodávající nebo jím určená třetí osoba navzdory

poskytnuté potřebné součinnosti ze strany kupujícího nezajistí provedení prohlídky v

přiměřené lhůtě, nejpozději však do 10 dnů od doručení Oznámení o uplatnění reklamace

prodávajícímu, reklamační řízení začíná dnem doručení Oznámení o uplatnění

reklamace prodávajícímu.

8.14. Prodávající nebo určená osoba vydá kupujícímu potvrzení o uplatnění reklamace zboží ve

vhodné formě zvolené prodávajícím, např. ve formě mailu nebo v písemné podobě, v

kterém je povinen přesně označit reklamované vady zboží a ještě jednou poučí spotřebitele o jeho

právech, které pro něj vyplývají z bodu 8.1. až 8.3. těchto obchodních a reklamačních podmínek

(Ust. § 622 občanského zákoníku) a právech, které mu vyplývají z bodu 8.4. až 8.5. těchto

obchodních a reklamačních podmínek (ust. § 623 občanského zákoníku). Pokud je reklamace

uplatněna prostřednictvím prostředků dálkové komunikace, prodávající je povinen

potvrzení o uplatnění reklamace doručit kupujícímu ihned; pokud není možné potvrzení

doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o

vyřízení reklamace; potvrzení o uplatnění reklamace se nemusí doručovat, pokud kupující má

možnost prokázat uplatnění reklamace jiným způsobem.

8.15. Kupující je oprávněn rozhodnout se, které ze svých práv ve smyslu ust. § 622 a ust. § 623

Občanského zákoníku uplatňuje a zároveň je povinen neprodleně informaci o svém

rozhodnutí doručit prodávajícímu. Na základě rozhodnutí kupujícího, které ze svých práv

ve smyslu ust. § 622 a ust. § 623 občanského zákoníku uplatňuje je prodávající nebo určená

osoba povinna určit způsob vyřízení reklamace dle ust. § 2 písm. m) Zákona ihned, ve

složitějších případech do 3 dnů od začátku reklamačního řízení, v odůvodněných případech,

zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení stavu zboží nejpozději do 30 dnů ode dne

začátku reklamačního řízení. Po určení způsobu vyřízení reklamace prodávající nebo

určená osoba reklamaci vyřídí ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit

i později. Vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dnů ode dne uplatnění

reklamace. Po marném uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel právo od

smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu zboží za nové zboží.

8.16. Pokud kupující reklamaci zboží uplatnil během prvních 12 měsíců od uzavření kupní smlouvy,

může prodávající vyřídit reklamaci zamítnutím pouze na základě vyjádření znalce nebo

stanoviska vydaného autorizovanou nebo akreditovanou osobou nebo

stanoviska určené osoby (dále jen “odborné posouzení zboží”). Bez ohledu na výsledek

odborného posouzení nemůže prodávající od kupujícího vyžadovat úhradu nákladů na

odborné posouzení zboží ani jiné náklady spojené s odborným posouzením zboží.

8.17. Pokud kupující reklamaci výrobku uplatnil po 12 měsících od uzavření kupní smlouvy a

prodávající ji zamítl, osoba, která reklamaci vybavila, je povinna v dokladu o vyřízení

reklamace uvést, komu může kupující zaslat zboží na odborné posouzení. Jestliže kupující zboží

zašle na odborné posouzení určené osobě uvedené v dokladu o vyřízení reklamace, náklady

odborného posouzení zboží, jakož i všechny ostatní s tím související účelně vynaložené náklady

snáší prodávající bez ohledu na výsledek odborného posouzení. Pokud kupující odborným

posouzením prokáže zodpovědnost prodávajícího za reklamovanou vadu zboží, může

reklamaci uplatnit znovu; během provádění odborného posouzení zboží záruční doba

neběží. Prodávající je povinen kupujícímu uhradit do 14 dnů ode dne znovu uplatněné

reklamace veškeré náklady vynaložené na odborné posouzení zboží, jakož i všechny s tím

související účelně vynaložené náklady. Znovu uplatněnou reklamaci nelze zamítnout.

8.18. Kupující nemá právo uplatnit právo odpovědnosti za vady, o kterých byl prodávajícím

v době uzavírání smlouvy upozorněn, nebo o kterých s přihlédnutím k okolnostem, za

kterých byla kupní smlouva uzavřena, musel vědět.

8.19. Prodávající si vyhrazuje právo nahradit vadné zboží za jiný bezvadný zboží se stejnými nebo

lepšími technickými parametry, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné potíže.

8.20. Prodávající neodpovídá za vady zboží:

1. a) pokud jde o zjevnou vadu, kterou kupující mohl zjistit kontrolou zásilky při doručení zboží

a kterou neoznámil zástupci prodávajícímu v souladu s bodem 5.8. těchto reklamačních

a obchodních podmínek,

1. b) jestliže kupující neuplatnil své právo týkající se odpovědnosti prodávajícího za vadu

zboží do konce záruční doby zboží,

1. c) jestliže je vadou zboží mechanické poškození zboží způsobené kupujícím,

2. d) pokud vada zboží vznikla používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí

intenzitou, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozenému prostředí

zboží,

1. e) jestliže vada zboží vznikla neodborným zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním

péče o zboží,

1. f) jestliže vada zboží vznikla poškozením zboží nadměrným zatěžováním nebo používáním

v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami

obvyklého používání zboží,

1. g) jestliže vada zboží vznikla poškozením zboží neodvratitelnými a / nebo nepředvídatelnými

událostmi,

1. h) pokud vada zboží vznikla poškozením zboží náhodnou zkázou a náhodným zhoršením,

2. i) pokud vada zboží vznikla neodborným zásahem, poškozením vodou, ohněm, statickou či

atmosférickou elektřinou nebo jiným zásahem vyšší moci

1. j) pokud vada zboží vznikla zásahem do zboží k tomu neoprávněné osoby.

8.21. Prodávající je povinen vyřídit reklamaci a ukončit reklamační řízení jedním

z následujících způsobů:

1. a) předáním opraveného zboží,

2. b) výměnou zboží,

3. c) vrácením kupní ceny zboží,

4. d) vyplacením přiměřené slevy z ceny zboží,

5. e) písemnou výzvou k převzetí prodávajícím určeného plnění,

6. f) odůvodněným zamítnutím reklamace zboží.

8.22. Prodávající je povinen o způsobu určení vyřízení reklamace a o vyřízení reklamace

kupujícímu vydat písemný doklad nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace

osobně, prostřednictvím poskytovatele poštovní nebo kurýrní nebo donáškové služby. O

výsledku vyřízení reklamace bude prodávající informovat kupujícího bezprostředně po

ukončení reklamačního řízení telefonicky nebo e-mailem a zároveň mu bude spolu s

zbožím, resp. prostřednictvím e-mailu doručen doklad o vyřízení reklamace.

8.23. Záruční doba je 24 měsíců ode dne doručení zboží, pokud není pro konkrétní případy

stanovena záruční doba jiná.

8.24. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou kupující nemohl používat zboží z důvodu

záruční opravy zboží.

8.25. V případě výměny zboží za nové dostane kupující doklad, na kterém bude uvedena

informace o výměně zboží, a případné další reklamace se uplatňují na základě kupní

smlouvy a tohoto reklamačního dokladu. V případě výměny zboží za nové začne běžet záruční

doba znovu od převzetí nového zboží, ale pouze na nové zboží.

8.26. Pokud jde o odstranitelnou vadu, bude reklamace vyřízena v závislosti na rozhodnutí

kupujícího podle bodu 8.15. těchto reklamačních a obchodních podmínek následujícím

způsobem:

1. a) prodávající zajistí odstranění vady, nebo

2. b) prodávající vadné zboží vymění.

8.27. Pokud jde o odstranitelnou vadu a kupující neurčí neprodleně podle bodu 8.15. těchto

reklamačních a obchodních podmínek, jaký způsobem má být reklamace vyřízena,

prodávající reklamaci vyřídí odstraněním vady.

8.28. Pokud se jedná vadu, kterou nelze odstranit, nebo o jednu více krát opakovanou

odstranitelnou vadu, nebo o větší počet různých odstranitelných vad, které brání tomu, aby

mohl být zboží řádně užíváno jako bez vady, prodávající vyřídí v závislosti na rozhodnutí

kupujícího podle bodu 8.15. těchto reklamačních a obchodních podmínek reklamaci

následujícím způsobem:

1. a) výměnou zboží za jiné funkční zboží stejných nebo lepších technických parametrů,

nebo

1. b) v případě, že nemůže prodávající provést výměnu zboží za jiný, vyřídí reklamaci

vrácením kupní ceny za zboží.

8.29. Pokud se jedná vadu, kterou nelze odstranit, nebo o jednu více krát opakovanou

odstranitelnou vadu, nebo o větší počet různých odstranitelných vad, které brání tomu, aby

mohl být zboží řádně užíváno jako bez vady a kupující neprodleně neurčí podle bodu 8.15.

těchto reklamačních a obchodních podmínek, jaký způsobem má být reklamace vyřízena,

prodávající reklamaci vyřídí výměnou zboží za jiné funkční zboží stejných nebo lepších

technických parametrů.

8.30. Vyřízení reklamace se vztahuje pouze na vady uvedené ve sdělení o uplatnění reklamace a

v potvrzení o uplatnění reklamace zboží dle bodu 8.14. těchto reklamačních a

obchodních podmínek.

8.31. Pro účely reklamace se za vícekrát opakovanou odstranitelnou vadu považuje výskyt jedné

odstranitelné vady více než dvakrát.

8.32. Pro účely reklamace se za větší počet různých odstranitelných vad považuje výskyt více než

třech různých odstranitelných vad současně.

8.33. Oprávnění kupujícího na uplatnění reklamace vady zboží je poté, co využil své

právo a požádal prodávajícího o odstranění vady zboží podle bodu 8.1. těchto

reklamačních a obchodních podmínek zahájila konzultace a bez ohledu na výsledek reklamace

již opětovně není oprávněn pro tutéž jedinečnou vadu (ne vadu stejného druhu)

uplatňovat reklamaci opakovaně.

8.34. Ustanovení čl. 8 těchto reklamačních a obchodních podmínek výslovně neplatí pro

subjekty nesplňující definici spotřebitele uvedenou v ust. § 2 písm. a) Zákona.

8.35. Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží na reklamační řízení, pokud reklamované zboží

nebo jeho součásti jsou nepřiměřeně znečištěné nebo nesplňují základny předpoklady pro

hygienicky bezpečné vyřízení reklamace.

 

VÝLUKY ZE ZÁRUKY

8.36. Záruka se nevztahuje na přirozené opotřebení zboží nebo dílů používaných v souladu

s jejich technickým určením, zejména určenou životností .Uplynutím určené životnosti záruka za zboží

zaniká. Profylaktické kontroly, předepsaná provozní údržba a doporučená provozní

péči nejsou součástí bezplatného záručního servisu.

8.37. Záruka se dále nevztahuje na vady, které vznikly:

mechanickým poškozením zboží

neodborným zásahem a změnami na zboží učiněnými provozovatelem, nebo třetí

osobou

nesprávnou obsluhou nebo provozem zboží v rozporu s návodem k obsluze a / nebo

zaškolením při instalaci a / nebo zanedbáním předepsané péče o zboží nebo

užíváním v rozporu s obecnými zásadami

používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností,

vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí určenému výrobcem zařízení

způsobem neslučitelným s technickými normami nebo bezpečnostními předpisy

platnými v ČR

nadměrným zatěžováním, přetížením, nadměrným užíváním

ohněm, bleskem, atmosférickou nebo statickou elektřinou, vodou, vytopením, pádem,

mechanickým poškozením vnějším vlivům, kolísáním napětí v el. síti a jinými

nezvratitelnými událostmi

8.38. Záruka se také nevztahuje na:

zboží, které nelze z důvodu odstranění, zničení nebo odcizení identifikačních

znaků ztotožnit se zbožím, jehož prodej byl předmětem kupní smlouvy

doplňky a příslušenství v případě, že nejsou předmětem reklamace, ani na žádné soubory dat,

aplikace nainstalované do reklamovaného výrobku, prodávající není povinen tyto

vyměňovat ani zálohovat

8.39. V případě nevyzvednutí reklamovaného zboží do 60 dnů od data podání reklamace je

prodávající, podle § 656 občanského zákoníku, oprávněn účtovat částku za uskladnění ve

výši 20 CZK / den. Po 180 dnech prodávající nevyzvednutou reklamaci zlikviduje bez náhrady.

9. Osobní údaje a jejich ochrana

9.1. Smluvní strany se dohodly, že kupující v případě, že je fyzickou osobou je povinen oznámit

prodávajícímu v objednávce své jméno a příjmení, adresu trvalého bydliště včetně PSČ,

číslo telefonu a mailovou adresu.

9.2. Smluvní strany se dohodly, že kupující v případě, že je právnickou osobou je povinen oznámit

prodávajícímu v objednávce své obchodní jméno, adresu sídla včetně PSČ, IČO, číslo

telefonu a mailovou adresu.

9.3. Kupující si může kdykoliv zkontrolovat a změnit poskytnuté osobní údaje, jakož i zrušit

svou registraci po přihlášení se na internetové stránce elektronického obchodu.

9.4. Prodávající tímto oznamuje kupujícímu, že smyslu zákona č.

18/2018 CFU o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů ve znění

pozdějších předpisů (dále jen “ZnOOÚ”) prodávající jako provozovatel bude v procesu

uzavírání kupní smlouvy zpracovávat osobní údaje kupujícího bez jeho souhlasu jako dotyčné

osoby, protože zpracování osobních údajů kupujícího bude prováděno prodávajícím v

předsmluvních vztazích s kupujícím a zpracování osobních údajů kupujícího je

nezbytné pro plnění z kupní smlouvy, v níž vystupuje kupující jako jedna ze smluvních

stran.

9.5. Kupující může zaškrtnutím příslušného políčka před odesláním objednávky vyjádřit svůj souhlas

ve smyslu ust. § 11 odst. 1 zákona, aby prodávající zpracoval a uchovává jeho osobní údaje,

zejména ty, které jsou uvedeny výše a / nebo které jsou potřebné při činnosti prodávajícího

týkající se zasílání informací o nových produktech, slevách a akcích na nabízených

zboží a zpracovával je ve všech svých informačních systémech, týkajících se

zasílání informací o nových produktech, slevách a akcích na nabízených výrobcích.

9.6. Prodávající se zavazuje, že bude s osobními údaji kupujícího zacházet a nakládat

v souladu s platnými právními předpisy ČR.

9.7. Prodávající prohlašuje, že v souladu s ust. § 6 odst. 2 písm. c) ZnOOÚ osobní údaje bude získávat

výlučně na účel uvedený v těchto obchodních a reklamačních podmínkách.

9.8. Prodávající prohlašuje, že v souladu s ust. § 6 odst. 2 písm. e) ZnOOÚ bude získávat osobní údaje pro jiné účely, než jsou uvedeny těchto obchodních a reklamačních podmínkách zvlášť a

zajistí, aby osobní údaje zpracovávány a využívali výhradně způsobem, který odpovídá

účelu, pro který byly shromážděny a že je nebude sdružovat s osobními údaji, které byly

získané pro jiné účely.

9.9. Kupující uděluje prodávajícímu souhlas podle bodu 9.5 těchto reklamačních a obchodních

podmínek na dobu určitou do splnění účelu zpracování osobních údajů kupujícího.

Prodávající o splnění účelu zpracování zajistí neprodleně likvidaci osobních údajů

kupujícího. Souhlas se zpracováním osobních údajů může kupující odvolat kdykoliv

písemnou formou. Souhlas zanikne ve lhůtě 1 měsíce od doručení odvolání souhlasu

kupujícím prodávajícímu.

9.10. Prodávající prohlašuje, že bude zpracovávat osobní údaje v souladu s dobrými mravy a bude

jednat způsobem, který neodporuje ZnOOÚ ani jiným obecně závazným právním předpisem

a ani je nebude obcházet. Prodávající prohlašuje, že souhlas dotčené osoby si nebude

vynucovat a ani podmiňovat hrozbou odmítnutí smluvního vztahu, služby, zboží nebo

povinnosti stanovené prodávajícímu.

9.11. Kupující má právo na základě písemné žádosti od prodávajícího vyžadovat

1. a) potvrzení, zda jsou nebo nejsou osobní údaje o jeho osobě zpracovávány,

2. b) účel zpracování osobních údajů,

1. c) ve všeobecně srozumitelné formě informace o zpracovávání svých osobních údajů

poštu a o jeho stavu v rozsahu:

1. i) identifikační údaje prodávajícího a zástupce prodávajícího, pokud byl jmenován,

2. ii) identifikační údaje zprostředkovatele; to neplatí, jestliže prodávající při získávání

osobních údajů nepostupuje podle § 8 ZnOOÚ,

1. d) ve všeobecně srozumitelné formě přesné informace o zdroji, z něhož získal jeho osobní

údaje pro zpracování,

1. e) ve všeobecně srozumitelné formě odpis jeho osobních údajů, které jsou předmětem

zpracovávání,

1. f) doplňující informace, které jsou s ohledem na všechny okolnosti a podmínky zpracování

osobních údajů potřebné pro kupujícího na zaručení jeho práv a právem chráněných

zájmů v rozsahu zejména

1. i) poučení o dobrovolnosti nebo povinnosti poskytnout požadované osobní údaje; pokud

prodávající získává osobní údaje kupujícího na základě souhlasu kupujícího podle §

11 ZnOOÚ, oznámí kupujícímu i čas platnosti souhlasu, a pokud kupujícího povinnost

poskytnout osobní údaje vyplývá z přímo vykonatelného právně závazného aktu

Evropské unie, mezinárodní smlouvy, kterou je Slovenská republika vázána, nebo

zákona, prodávající oznámí kupujícímu právní základ, který kupujícímu tuto

povinnost ukládá, a vyrozumí kupujícího o následcích odmítnutí poskytnout

osobní údaje,

1. ii) informace o třetích stranách, pokud se předpokládá nebo je zřejmé, že jim budou osobní

údaje poskytnuté,

1.iii) okruh příjemců, pokud se předpokládá nebo je zřejmé, že jim budou osobní údaje

zpřístupněny,

1. iv) formu zveřejnění, pokud mají být osobní údaje zveřejněny,

2. v) třetí země, pokud se předpokládá nebo je zřejmé, že se do těchto zemí uskuteční

předávání osobních údajů,

1. g) opravu jeho nesprávných, neúplných nebo neaktuálních osobních údajů, které jsou

předmětem zpracování,

1. h) likvidaci jeho osobních údajů, pokud byl splněn účel jejich zpracování; pokud jsou předmětem

zpracování úřední doklady obsahující osobní údaje, může požádat o jejich vrácení,

1. i) likvidaci jeho osobních údajů, které jsou předmětem zpracování, pokud došlo k porušení

ZnOOÚ nebo jiného platného předpisu SR.

9.12. Kupující na základě bezplatné písemné žádosti má právo u prodávajícího namítat proti:

1. a) zpracovávání jeho osobních údajů, o nichž předpokládá, že jsou nebo budou zpracovávány na

účely přímého marketingu bez jeho souhlasu a žádat jejich likvidaci,

1. b) využívání osobních údajů uvedených v § 10 odst. 3 písm. d) pro účely přímého marketingu

v poštovním styku, nebo

1. c) poskytování osobních údajů uvedených v § 10 odst. 3 písm. d) pro účely přímého

marketingu.

9.13. Kupující na základě bezplatné písemné žádosti má právo u prodávajícího zamítat

zpracovávání osobních údajů v případech podle § 10 odst. 3 písm. a), e), f) nebo g) ZnOOÚ

vyslovením oprávněných důvodů nebo předložením důkazů o neoprávněném narušení

jeho práv a právem chráněných zájmů, které jsou nebo mohou být v konkrétním případě

takovým zpracováním osobních údajů poškozené; nebrání-li tomu zákonné důvody a

prokáže se, že námitka kupujícího je oprávněná, prodávající je povinen osobní údaje,

jejichž zpracování kupující namítal, bez zbytečného odkladu blokovat a zlikvidovat ihned,

jak to okolnosti dovolí.

9.14. Kupující na základě písemné žádosti nebo osobně, pokud věc nesnese odkladu, dále má právo u prodávajícího kdykoliv namítat a nepodléhat rozhodnutí prodávajícího, které by

mělo pro něj právní účinky nebo významný dopad, pokud se takové rozhodnutí vydá pouze na

základě úkonů automatizovaného zpracování jeho osobních údajů. Kupující má právo

žádat prodávajícího o přezkoumání vydaného rozhodnutí metodou odlišnou od

automatizované formy zpracování, přičemž prodávající je povinen žádosti kupujícího

vyhovět, a to tak, že rozhodující roli při přezkoumání rozhodnutí bude mít oprávněná

osoba; o způsobu zkoumání a výsledku zjištění prodávající informuje kupujícího ve lhůtě

podle odst. 9.18. těchto Obchodních podmínek. Kupující nemá toto právo pouze v případě, pokud to

stanoví zvláštní zákon, ve kterém jsou upraveny opatření k zajištění oprávněných

zájmů kupujícího, nebo pokud v rámci předsmluvních vztahů nebo během existence

smluvních vztahů prodávající vydal rozhodnutí, kterým vyhověl požadavku kupujícího,

nebo pokud prodávající na základě smlouvy přijal jiná vhodná opatření k zajištění

oprávněných zájmů kupujícího.

9.15. Pokud kupující uplatní své právo písemně a z obsahu jeho žádosti vyplývá, že uplatňuje své

právo, považuje se žádost za podanou podle tohoto zákona; žádost podanou elektronickou

poštou nebo faxem kupující doručí písemně nejpozději do tří dnů ode dne jejího odeslání.

9.16. Kupující při podezření, že jeho osobní údaje neoprávněně zpracovávají, může podat o tom

oznámení Úřadu ma ochranu osobních údajů. Pokud kupující nemá způsobilost k právním

úkony v plném rozsahu, jeho práva může uplatnit zákonný zástupce.

9.17. Prodávající je povinen písemně vybavit žádost kupujícího podle tohoto čl. těchto obchodních

a reklamačních podmínek, resp. vyhovět požadavkům kupujícího podle ZnOOÚ a písemně

ho informovat nejpozději do 30 dnů od obdržení žádosti nebo požadavky.

9.18. Omezení práv kupujícího podle § 28 odst. 2 ZnOOÚ prodávající bezodkladně písemně

oznámí dotčené osobě a Úřadu ma ochranu osobních údajů.

9.19. Prodávající oznamuje tímto kupujícímu, že v souladu s ust. § 15 odst. 1 písm. e) bod 3 a bod 4

ZnOOÚ při zpracovávání osobních údajů kupujícího se předpokládá, že osobní údaje

kupujícího budou poskytnuty a zpřístupněny následujícím třetím stranám, resp. okruhu

příjemců.

9.20. Informační systémy elektronického obchodu prodávajícího podléhají dohledu odpovědné

osoby ve smyslu zákona č. 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů.

 

  1. Odstoupení od kupní smlouvy

10.1. Pokud prodávající nemůže splnit své povinnosti vyplývající mu z kupní smlouvy z důvodu

vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, nebo pokud výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží

dohodnutého v kupní smlouvě přerušil výrobu nebo provedl tak závažné změny, které

znemožnily realizaci splnění povinností prodávajícího vyplývajících z kupní smlouvy nebo z

důvodů vyšší moci nebo pokud ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze od něj

spravedlivě požadovat není schopen dodat zboží zákazníkovi ve lhůtě určené těmito

obchodními podmínkami nebo v ceně, která je uvedena v objednávce, prodávající je

povinen o této skutečnosti neprodleně informovat kupujícího a zároveň je povinen nabídnout

kupujícímu náhradní plnění nebo možnost pro kupujícího odstoupit od kupní smlouvy

(Stornovat objednávku). V případě, že kupující odstoupí od kupní smlouvy z důvodů

uvedených v tomto bodě těchto reklamačních a obchodních podmínek, je prodávající

povinen vrátit kupujícímu již zaplacenou zálohu za zboží dohodnutý v kupní smlouvě ve lhůtě

14 dní od oznámení o odstoupení od smlouvy převodem na účet určený kupujícím.

10.2. Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu v souladu s ust. § 7 a násl.

Zákona č. 102/2014 CFU o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku (dále jen “Zákon o

ochraně spotřebitele při prodeji na dálku “) ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, resp. ode dne

uzavření smlouvy o poskytnutí služby nebo smlouvy o poskytování elektronického obsahu

není poskytnut na hmotném nosiči, pokud prodávající včas a řádně splnil informační povinnosti

podle ust. § 3 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku.

10.3. Kupující má právo v této lhůtě po převzetí zboží rozbalit a odzkoušet obdobným

způsobem jako je obvyklé při nákupu v klasickém “kamenném” obchodě, a to v rozsahu

potřebném pro zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.

10.4. Lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet v den, kdy kupující nebo jím určená třetí

osoba s výjimkou dopravce převezme všechny části objednaného zboží, nebo se

1. a) zboží objednané kupujícím v jedné objednávce dodávají odděleně, ode dne převzetí

zboží, který byl dodán jako poslední,

1. b) dodává zboží sestávající z více dílů nebo kusů, ode dne převzetí posledního

dílu nebo posledního kusu,

1. c) na základě smlouvy zboží dodává opakovaně v určeném období ode dne

převzetí prvního dodaného zboží.

10.5. Kupující může odstoupit od kupní smlouvy, jejímž předmětem je koupě zboží i před zahájením lhůty pro odstoupení od smlouvy.

10.6. Odstoupení od smlouvy musí kupující učinit písemnou formou způsobem nevzbuzujícím

pochybnosti, že došlo k odstoupení od smlouvy, nebo v podobě zápisu na jiném trvanlivém

nosiči nebo pomocí formuláře, který tvoří přílohu č. 1 těchto obchodních a reklamačních

podmínek. Lhůta pro odstoupení od smlouvy se považuje za zachovanou, pokud oznámení o

odstoupení od smlouvy bylo odesláno prodávajícímu nejpozději v poslední den lhůty podle ust.

7 odst. 1 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku.

10.7. Odstoupení od kupní smlouvy podle předchozího bodu těchto obchodních

a reklamačních podmínek musí obsahovat informace požadované ve formuláři odstoupení

od kupní smlouvy, který tvoří přílohu č. 1 těchto obchodních a reklamačních podmínek,

zejména identifikaci kupujícího, číslo a datum objednávky, přesnou specifikaci zboží, způsob,

jakým má prodávající vrátit již přijatá plnění zejména číslo účtu a / nebo poštovní adresu

kupujícího.

10.8. Pokud kupující odstoupí od kupní smlouvy, ruší se od začátku i každá doplňková smlouva

související s kupní smlouvou, od které kupující odstoupil. Od kupujícího nelze

požadovat žádné náklady nebo jiné platby v souvislosti se zrušením doplňkové smlouvy kromě

úhrady nákladů a plateb uvedených v ust. § 9 odst. 3, ust. § 10 odst. 3 a 5 Zákona o ochraně

spotřebitele při prodeji na dálku a ceny za službu, pokud je předmětem smlouvy poskytnutí služby

a došlo k úplnému poskytnutí služby.

10.9. Kupující je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději však ve lhůtě do 14 dnů ode dne

odstoupení od kupní smlouvy zaslat zboží zpět na adresu sídla provozovatele nebo ho

předat prodávajícímu nebo osobě pověřené prodávajícím k převzetí zboží. To neplatí,

jestliže prodávající navrhl, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím pověřené

osoby. Lhůta podle první věty tohoto bodu těchto obchodních a reklamačních podmínek se

považuje za zachovanou, jestliže bylo zboží předáno k přepravě nejpozději v poslední den lhůty.

10.10. Kupující je povinen doručit prodávajícímu zboží kompletní včetně kompletní

dokumentace, nepoškozené, podle možnosti v originálním obalu a nepoužívaný.

10.11. Doporučuje se zboží pojistit. Zásilky na dobírku prodávající nepřebírá. Prodávající je

povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o

odstoupení od smlouvy vrátit kupujícímu všechny platby, které od něj přijal na základě kupní

smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a jiných

nákladů a poplatků. Prodávající není povinen vrátit kupujícímu platby podle tohoto bodu

těchto obchodních a reklamačních podmínek před tím, než mu je doručen zboží nebo

dokud kupující neprokáže zaslání zboží zpět prodávajícímu, ledaže prodávající navrhne, že

si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby.

10.12. Kupující nese náklady na vrácení zboží prodávajícímu nebo osobě pověřené

prodávajícím na převzetí zboží. To neplatí, jestliže prodávající souhlasil, že je bude snášet sám

nebo pokud si nesplnil povinnost podle § 3 odst. 1 písm. i) Zákona o ochraně spotřebitele při

prodeji na dálku.

10.13. Kupující odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového

zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění

vlastností a funkčnosti zboží. Spotřebitel neodpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud si

prodávající nesplnil informační povinnost o právu spotřebitele odstoupit od smlouvy podle § 3

odst. 1 písm. h) Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku.

10.14. Prodávající je povinen vrátit kupujícímu kupní cenu za zboží stejným způsobem, jaký

použil kupující při své platbě, pokud se s kupujícím nedohodne na jiném způsobu vrácení

plateb aniž kupujícímu v této souvislosti byly účtovány další poplatky.

10.15. V případě, že kupující odstoupí od smlouvy a doručí prodávajícímu zboží, který je používán,

poškozený nebo neúplný, zavazuje se kupující uhradit prodávajícímu:

1. a) hodnotu, o kterou se snížila hodnota zboží ve smyslu ust. § 457 občanského zákoníku v

skutečné výšce

1. b) náklady vzniklé prodávajícímu v souvislosti s opravou zboží a jeho uvedením do

původního stavu kalkulovány dle ceníku pro pozáruční servis zboží.

Kupující je povinen ve smyslu tohoto bodu reklamačních a obchodních podmínek

prodávajícímu uhradit prodávajícímu náhrady nejvíce ve výši rozdílu mezi kupní

cenou zboží a hodnotou zboží v době odstoupení od kupní smlouvy.

10.16. V souladu s ust. § 7 odst. 6 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku kupující

nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem jsou:

1. a) prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží

vyrobeného na míru nebo zboží určeného speciálně pro jednoho spotřebitele,

1. b) prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, který není vhodné vrátit z důvodu

ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání

porušený,

1. c) prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, zvukovoobrazových záznamů, knih

nebo počítačového softwaru prodávaných v ochranném obalu, pokud spotřebitel tento obal

rozbalil,

1. d) poskytování elektronického obsahu jinak než na hmotném nosiči, pokud se jeho

poskytování začalo s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl

řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od

smlouvy.

1. e) prodej zboží, který byl v době po uzavření smlouvy a převzetí zboží od prodávajícího

kupujícímu smontovaný, složený nebo použitý takovým způsobem, že jeho opětovné

uvedení do původního stavu prodávajícím není možné bez vynaložení zvýšeného

úsilí a zvýšených nákladů

10.17. Ustanovení čl. 10 těchto obchodních a reklamačních podmínek výslovně neplatí pro

subjekty nesplňující definici spotřebitele uvedenou v ust. § 2 písm. a) Zákona č. 102/2014

CFU o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku.

  1. Závěrečná ustanovení

11.1. V případě, že je kupní smlouva uzavřena v písemné formě, jakákoliv její změna musí mít

písemnou formu.

11.2. Smluvní strany se dohodly, že komunikace mezi nimi bude prováděna ve formě emailových zpráv.

11.3. Na vztahy neupravené těmito obchodními a reklamačními podmínkami se vztahují

příslušná ustanovení občanského zákoníku, Zákona, zákona č. 22/2004 CFU o

elektronickém obchodu a o změně zákona č. 128/2002 CFU o státní kontrole

vnitřního trhu ve věcech ochrany spotřebitele a o změně některých zákonů v

znění zákona č. 284/2002 CFU ve znění pozdějších předpisů a Zákona č. 102/2014 CFU o

ochraně spotřebitele při prodeji na dálku.

11.4. Tyto obchodní a reklamační podmínky nabývají účinnosti vůči kupujícímu uzavřením

kupní smlouvy.

11.5. Kupující bude před odesláním objednávky vyzván, aby zaškrtnutím políčka potvrdil, že se

s těmito obchodními a reklamačními podmínkami seznámil, přečetl je, porozuměl jejich obsahu a v celém rozsahu s nimi souhlasí.

 

 Příloha č. 1

Formulář pro odstoupení od smlouvy: /odstupenie-od-zmluvy.doc

(Vyplňte a zašlete tento formulář pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)

Příloha č. 2

Poučení o uplatnění práva kupujícího na odstoupení od kupní

smlouvy

1. Právo na odstoupení od kupní smlouvy

Máte právo odstoupit od této kupní smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dnů.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne 14 dnů ode dne kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba

s výjimkou dopravce převezmete zboží.

Při uplatnění práva na odstoupení od kupní smlouvy nás informujte o svém rozhodnutí odstoupit od této kupní smlouvy jednoznačným prohlášením (například dopisem zaslaným poštou, faxem nebo emailem)

na poštovní adresu Decanter s.r.o., Malé Krškany č.80, 934 01 Krškany, nebo e-mailem

decanter.sro@gmail.com

Pro tento účel můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, který se nachází

jako Příloha č. 1 Obchodních a reklamačních podmínek. V případě zájmu máte možnost vyplnit

a zaslat vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy nebo jakékoliv jiné jednoznačné

prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy i elektronicky prostřednictvím e-mailu na adresu

decanter.sro@gmail.com. Pokud využijete tuto možnost, přijetí odstoupení od kupní smlouvy Vám

neprodleně potvrdíme e-mailem, resp. na jiném trvanlivém nosiči.

Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy je zachována, pokud zaslat sdělení o uplatnění práva na

odstoupení od kupní smlouvy před tím, než uplyne lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy.

 

2. Důsledky odstoupení od smlouvy

V případě odstoupení od kupní smlouvy Vám vrátíme všechny platby, které jste uhradili v souvislosti s

uzavřením kupní smlouvy, zejména kupní cenu včetně nákladů na doručení zboží k Vám. to se

nevztahuje na dodatečné náklady, pokud jste si zvolili jiný druh doručení, jako je nejlevnější běžný způsob

doručení, který nabízíme ani na náklady za doplňkové služby, pokud byly předmětem smlouvy a pokud došlo

k jejich úplnému poskytnutí.

Platby Vám budou vráceny bez zbytečného odkladu a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne,

když nám bude doručeno Vaše oznámení o odstoupení od této kupní smlouvy. Jejich úhrada bude

provedená přednostně převodem na bankovní účet, případně stejným způsobem, jaký jste použili

při Vaší platbě, a to bez účtování jakýchkoliv dalších poplatků.

Platba za zakoupené zboží Vám bude uhrazena až po doručení vráceného zboží zpět na naši adresu

nebo po předložení dokladu prokazujícího zaslání zboží zpět, podle toho, co nastane dříve.

Zašlete nám zboží zpět nebo ho přineste na adresu sídla společnosti nebo do odběrného místa, kde

jste ho převzali bez zbytečného odkladu a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne uplatnění

práva na odstoupení od smlouvy. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud zboží odešlete zpět před

uplynutím 14 denní lhůty. Přímé náklady na vrácení zboží Ponesete.

Upozorňujeme Vás, že v případě odstoupení od kupní smlouvy zodpovídáte za případné snížení

hodnoty zboží v důsledku nakládání s ním v době od jeho doručení do momentu jeho vrácení

jiným způsobem, než jaký je potřebný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.

Zavřít

Přihlásit

Zavřít

Košík (0)

Cart is empty Váš košík je prázdny.

LUXUSNIKUZE.cz

Luxusní kůže


Jazyk